13:19 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروشندگان تلفن همراه

دلار بر قیمت کدام سیم‌کارت‌ها تاثیر گذاشت؟
پایگاه خبری راد: بازار سیم‌کارت تلفن همراه از جمله حوزه‌هایی است که در ایامی مانند ماه رمضان تغییرات چندانی در میزان خرید و فروش‌ها مشاهده نمی‌شود و معمولا در آستانه‌ی تابستان، تقاضا برای سیم‌کارت‌ افزایش می‌یابد که همین موضوع سبب تغییرات قیمتی نیز می‌شود. البته تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت گوشی هم می‌تواند سبب افزایش قیمت سیم‌کارت شود.
تشدید رکود بازار موبایل با اجرای طرح رجیسیتری و نوسانات نرخ ارز
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز موجب رکود شدید در بازار تلفن همراه شده است، گفت: در حال حاضر اجرای طرح رجیستری و نوسانات نرخ ارز بر افزایش نرخ گوشی تلفن همراه تاثیر دارد.
خریداران سیم‌کارت مواظب هزینه‌های اضافه باشند
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه با اشاره به تاثیر نوسانات نرخ ارز بر روی بازار سیم‌کارت‌های موبایل، به خریداران سیم‌کارت‌های دست دوم توصیه کرد که هنگام خرید از عدم بدهی یا بسته‌های اینترنت از قبل فعال‌شده سیم‌کارت‌ها اطمینان حاصل کنند.
افزایش تعداد وارد کنندگان مجاز برای جلوگیری از انحصار
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه لوازم صوتی تصویری و موبایل اعلام کرد که طرح رجیستری تلفن همراه با رفع نواقصش در حال پیشرفت است و پیشنهاد می شود که تعداد واردکنندگان مجاز را برای جلوگیری از انحصار بازار به چند برابر افزایش دهیم.
صفحه قبل | صفحه بعد